:: AGMAL LA7ZA FORUM ::
أهلا بك عزيزي .. اذا كنت مسجل مسبقا الرجاء تسجيل الدخول واذا كانت هذه زيارتك الأولى لنا يسعدنا انضمامك الينا عن طريق التسجيل .. أهلا بك مرة أخرى في أجمل لحظة
أهلا بك عزيزي .. اذا كنت مسجل مسبقا الرجاء تسجيل الدخول واذا كانت هذه زيارتك الأولى لنا يسعدنا انضمامك الينا عن طريق التسجيل .. أهلا بك مرة أخرى في أجمل لحظة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى أجمل لحظة التطويرى والترفيهى

الرئيسيةAGMAL LA7ZAأحدث الصورإعلن معنا وأكسب زياراتأتصل بنا وارسل الينا استفساراتكالتسجيلدخول

Nokat lololololololololololo

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
dodey
عضو جديد
عضو جديد
dodey

ذكر
نشاط العضو : 88075
عملك / مهنتك : طالب
عرفت منتدانا منين : الـــمــ الغالى ـــديـــر
بلدى : مصر
وسام العضو : فارغ

Nokat   lololololololololololo Empty
مُساهمةموضوع: Nokat lololololololololololo   Nokat   lololololololololololo Empty12/03/09, 05:17 pm

مرة ست صعيدة بتخانقم فبعدين اربعة ماتم اتبقي اتنين وبعدين واحد بيقول لتاني كفاية كده علشان الهزار ميقلبش بجد

مره واحد شاف زميله ماشي تحت الكوبري رافع ايديه لفوق قله انتا عامل كده ليه يا عبيط قله اسكت يا غبي الكوبري مسلح

سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله

واحد بخيل قال لابنه : إنجح السنة دي وانا أجبلك كورة .. الولد شد حيله ونجح .. أبوه إشترى له كورة .. وقال له : طب لو نجحت السنة الجاية أنفخها لك

واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس

مرة في 3 بخلاء راحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللي يلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي احدفو في السما و يلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللي يوقع جوة حتبرع بيه

واحد بخيل عندو ثلاث تفاحات فتح الاولى لقى فيها دود التانية فيها دود وصل للثالثة طفا النور و أكلها

مره واحد مسطول امه بتصحيه وبتقوله قوم يابنى الشمس طلعت قالها دخليها وقفلى الباب وراكى

واحد مسطول راكب طيارة خبط علي كتف المضيفة وسألها الحمام فين؟ قالتله الناحية التانية راح عالكتف التاني وسألها الحمام فين

س: ما الفرق بين الكمبيوتر و الاتوبيس و الحفرة ؟ ج:الكمبيوتر .. حاسب آلى والاتوبيس .. حاسب يا اسطى والحفرة .. حاسب لاتقع
https://agmal.hooxs.com/index.htm
سامر الزعيم
الــمــديــر الـــعــــــــــــــام
الــمــديــر الـــعــــــــــــــام
سامر الزعيم

ذكر
نشاط العضو : 89530
عملك / مهنتك : طـــالــــب
عرفت منتدانا منين : أنــا المــديـــر
بلدى : مصر
وسام العضو : إداري

Nokat   lololololololololololo Empty
مُساهمةموضوع: رد: Nokat lololololololololololo   Nokat   lololololololololololo Empty12/03/09, 06:14 pm

dodey كتب:

مرة في 3 بخلاء راحو لي تبرع لجمعية خيرية فالاول قال انا حطلع مبلغ و ارميه علي الحيطة و اللي يلزء حتبرع بيه اللي يوقع اخدو انا و التاني قال انا المبلغ اللي احدفو في السما و يلزق حتبرع بيه اللي ينزل حخدو انا و التالت قال انا حرسم خرم و ارمي الفلوس اللي يوقع جوة حتبرع بيه

كلهم حلوين أوي يادودي بس دي أحلى وحدة

تحياتى
https://agmal.hooxs.com/

Nokat lololololololololololo
صفحة 1 من اصل 1