:: AGMAL LA7ZA FORUM ::
أهلا بك عزيزي .. اذا كنت مسجل مسبقا الرجاء تسجيل الدخول واذا كانت هذه زيارتك الأولى لنا يسعدنا انضمامك الينا عن طريق التسجيل .. أهلا بك مرة أخرى في أجمل لحظة

:: AGMAL LA7ZA FORUM ::

منتدى أجمل لحظة التطويرى والترفيهى
 
الرئيسيةAGMAL LA7ZAس .و .جبحـثإعلن معنا وأكسب زياراتأتصل بنا وارسل الينا استفساراتكالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اربح ماديا من موقعك.بالصور (adbrite بديل جوجل ادسنس للمواقع العربية)

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
سامر الزعيم
الــمــديــر الـــعــــــــــــــام
الــمــديــر الـــعــــــــــــــام
avatar

ذكر
تاريخ التسجيل : 15/03/2008
المشاركات : 1924
العمر : 25
نشاط العضو : 60025
عملك / مهنتك : طـــالــــب
عرفت منتدانا منين : أنــا المــديـــر
بلدى : مصر
وسام العضو : إداري

مُساهمةموضوع: اربح ماديا من موقعك.بالصور (adbrite بديل جوجل ادسنس للمواقع العربية)   16/07/08, 04:48 pm

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته



كلنا يعرف موقع جوجل ادسنس وانه يحاسب المعلنين بالضغطة وليس باليوم
وكلنا يعرف مشكلته انه لا يقبل المواقع العربية حاليا
في اثناء تصفحي للمواقع الاجنبية وجدت احد المواقع
adbrite






ووجدت سمعته طيبة في المواقع الاجنبية
وله العديد من المميزات عن جوجل
منها
ان الحد الادنى لارسال الشيك 20$ ويمكن تغييرها
يمكنك بحساب واحد ان تقوم بعمل كود لاكثر من موقع (تفيد لمشاركة اكثر من موقع في حساب واحد للوصل الى الحد الادنى بسرعة)
والميزة المهمة طبعا انه يقبل المواقع العربية
وايضا يمكنك من متابعة حسابك اول باول
وميزة ان يكون الاعلان على موقعك بطريقتين
1-اعلانات عشوائية تحاسب عليها بالضغطة
2-يقوم المعلن بطلب الاعلان على موقعك وتحاسب على اعلانه باليوم
وايضا ميزة مهمة انه يمكنك من منع الاعلانات الاباحية

واترككم مع شرح التسجيل وعمل المنطقة الاعلانية بالصور
بعد الدخول على الموقع من هنا

1


2


3


4


5


6


7


وبهذا نكون انتهينا من الشرح
طبعا هناك بعض الاشياء المهمة
منها اجعل ربح الاعلان اليومي قليل في البداية مثلا اقل من 0.10$ في اليوم وقما بزيادته بعد ذلك تدريجيا
ثانيا : اهتم بوضع وصف موقعك لان ذلك هو من سيجذب المعلنين الى موقعك

ارجو ان يكون الشرح بسيط واي استفسار انا موجود


للامانة منقول من الويب العربي بعد ان رأيت ربح مادي لابأس به و يمكنك ان تكون موزع لهم ايضا كهذا الموضوع

هذه صورة من لوحة التحكم بقيمه الربح والتي لم يمر عليها الا 24 ساعة فقط :nice:




لو افترضنا دولارين يوميا × 30 يوم = 60 دولار

يتبع

_________________
http://agmal.hooxs.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://agmal.hooxs.com/
سامر الزعيم
الــمــديــر الـــعــــــــــــــام
الــمــديــر الـــعــــــــــــــام
avatar

ذكر
تاريخ التسجيل : 15/03/2008
المشاركات : 1924
العمر : 25
نشاط العضو : 60025
عملك / مهنتك : طـــالــــب
عرفت منتدانا منين : أنــا المــديـــر
بلدى : مصر
وسام العضو : إداري

مُساهمةموضوع: رد: اربح ماديا من موقعك.بالصور (adbrite بديل جوجل ادسنس للمواقع العربية)   16/07/08, 04:53 pm

حان الوقت للاشتراك ..
اضغط هنا على الصورة





الاتفاق المشترك [SUBSCRIBER AGREEMENT]
بين صاحب الموقع وشركة www.adbrite.com
الرجاء قراءه هذا الاتفاق المشترك

الرجاء قراءه هذا الاتفاق المشترك ( "الاتفاق") بعنايه قبل استخدام الخدمات التي تقدمها ، واوضح ADBRITE ( "الشركه"). اليه بالنقر علي "اوافق ""I ACCEPT" ادناه فانك الزر اتفق علي ان تلتزم من شروط واحكام هذا الاتفاق. اذا كنتلا توافق NOT AGREE علي جميع الشروط و شروط هذا الاتفاق ، انقر علي "الغاء" الزر ولن يكون لك اي حق استخدام خدمات عن الشركه. الشركه صراحه القبول المشروط الموافقه علي ان جميع شروط تلك اتفاق علي حساب ساءر الشروط. اذا شروط تعتبر عرضا من شركه القبول صراحه تقتصر علي هذين المصطلحين. صفحه الويب المتاحه www.adbrite.com ومرتبطه الا خلافا صفحه ( "الموقع") ، وهي ملك تديرها الشركه ، ويستفيد لك ( "مشترك") فيما يلي شروط :-
: 1. الوصول الي الخدمات. مع مراعاه الشروط و شروط هذا الاتفاق ، وقد عرض الشركه تقديم بعض الخدمات المتصله بتيسير شراء وبيع الاعلانات علي شبكه الانترنت تجمع المعلنين والناشرين علي الانترنت ، وصف اكثر تفصيلا في الموقع ، وهي يختار المشترك من خلال عمليه تقديم الموقع ( "الخدمات"). الشركه تغيير او تعليق او ايقاف خدمات المشترك او الوصول علي) في اي وقت ، بما في ذلك توافر اي سمه او اعلان او ناشرها او المحتوي بدون انذار او مسئوليه. تحتفظ الشركه الحق في تقديرها ، رفض السماح بالوصول الي خدمات اي طالب في اي وقت. الشركه تحتفظ بالحق في التصرف ، عدل هذا الاتفاق في اي وقت الارسال ملاحظه علي موقع المشترك او بارسال اشعار او عن طريق البريد الالكتروني بريد البريد. الاستفاده من خدمات المشتركين بعد هذا المشترك الذي يشكل الاشعار المعدل قبول الاحكام والشروط. مشتركي الشركه انها اذا المشترك فردي (وليس اي شركه) المشترك ما لا يقل عن 18 عاما. كما يشهد المشترك ان القانون يجيز الاستعانه بخدمات و الوصول الي الانترنت ، وتضع المسئوليه الكامله عن اختيار واستخدام الخدمات. الاتفاق عند الفراغ يحظره القانون ، والحق في الوصول موقع يلغي هذه المحاكم.
2. التنفيذ. يوافق المشترك علي الامتثال المواصفات الفنيه التي تقدمها الشركه لتمكين صحيح عرض الاعلانات المتعلقه وتشمل خدمات لا حدود له تعديل او جافا سكريبت البرمجه الاخري المقدمه الي مشتركي الشركه باي حال من الاحوال.
3. شركه الاتصالات فقط. يوافق المشترك الشركه المباشر وغير المعلن او اي الناشر ، حسب مقتضي الحال ، جميع الرساءل حول اي مساله تنشا عن استخدام المشتركين الخدمات.
4. المحتوي. الموقع ومحتوياته محميه الولايات المتحده وقوانين حقوق الطبع الدوليه ويقصد فقط من اجل استخدام الشركه والمساهمين فقط استخدامها وفقا لاحكام هذا الاتفاق اذن بصدد استخدام الخدمات. الكل عرض او اداء المواد او الوصول من خلال هذا الموقع او الخدمات بما في ذلك علي سبيل المثال لا مقصوره علي النص والرسوم البيانيه والصور والمقالات و الصور والرسوم التوضيحيه ولقطات الفيديو والصوت وقصاصات يعرف ايضا ب "المحتوي") مشموله بالحمايه حقوق التاليف والنشر. مصطلح "المضمون" المستخدمه هنا يتضمن اي محتوي الاعلان او غيرها اتاحتها او تقديمها لاي المعلن واي الانترنت او غيرها من المحتويات المنشوره او ربط اي ناشر. علي المشترك الالتزام بجميع حقوق النشر الملاحظات والمعلومات والقيود في الوصول الي اي محتوي في اطار الخدمات. يقر المشترك وتوافق اذا المشترك استخدام اي من الخدمات للاسهام ويتيح المضمون الشركه منحت هنا غير حصريه عالميه حقوق الطبع خاليا للتحويل حق استغلال هذا المحتوي (بما فيها حقوق الملكيه الفكريه المتصله ، والسماح الاخرون ذلك في اطار الخدمات و الموقع.
5. قيود. المشترك (سواء ناشر المعلن او غير ذلك) ، ويمثل اوامر يوافق انه لن يقدم المساهمه او تقديم عن طريق هذه الخدمه ، او باستخدام خدمات الاتصال مع اي مضمون ذي المخالفه ، تشهيري تشهيريه ، والمعامله المشينه ، هجوم او تنتهك اي قانون او حق اي طرف ثالث. اذا كان المشترك هو ناشر لا المشترك ، ولا تاذن او تشجيع اي طرف ثالث (ط) يولد مزوره انطباعات او مزوره عن اي النقرات الاعلان ، منها علي سبيل المثال لا الحصر خلال دليل النقرات المتكرره ، واستعمال الروبوتات او غيرها ادوات التشغيل استفسار او الحاسوب البحث الطلبات و / او الانتفاع اخري للبحث المحرك الامثل للخدمات و / او البرامج. (الثاني) تحرير المرشح تعديل او تغيير السلوك المعلومات الوارده في الاعلان او اي ازاله حجب او تقليل اي اعلان في اي شكل من الاشكال. (ج) توجيه حدا بعيدا من اي مستخدم علي شبكه الانترنت الوصول الي المستخدم النهاءي بعد النقر علي اي جزء اعلان ( "المعلن الصفحه") تقديم النص المعلن صفحه من صفحات مختلفه نهايه للمستخدم الوصول مباشره الي الذهاب الصفحه المعلن او بعثر اي بين المحتوي الاعلان والمعلن صفحه. او (الرابع) العرض اي اعلانات عن اي خطا او صفحه التسجيل "شكرا لكم" صفحه (مثل صفحه المستخدمين بعد شكرا فله سجلت درجه حراره الانترنت). الشركه تحتفظ بحقها في ازاله اي من المحتوي موقع في اي وقت ، او في منتهي المشترك حق استخدام خدماتها او الوصول الي اي موقع السبب (علي سبيل المثال لا الحصر ، بعد استلام مطالبات او ادعاءات او من اطراف ثالثه السلطات المتعلقه بمضمون هذه الشركه او اذا القلق المشترك الذي قد اخل بشروط هذه الفقره) ، او بدون سبب علي الاطلاق الموضوع الي احكام الفقره 14 (انهاء). المشترك مسءول عن كل نشاط في فيما يتعلق بالخدمات. اي مبرر ، والاحتيال ، او الانشطه غير المشروعه سببا انهاء المشترك حق استخدام خدمات او الوصول الي الموقع. استخدام الموقع او الخدمات تنتهك امن اي شبكه حاسوب الكراك تشفير كلمات السر او امنيه او نقل او رموز تخزين مواد محظوره بما في ذلك المواد التي يعتبر تهديد او البذيءه او الدخول في اي نوع النشاط غير المشروع صراحه محظور. المشترك لن تهرب مايليست ، واي شكل قاءمه السيارات - المجاوب او "سبام" علي الموقع او اي العمليات التي تديرها او حين نشط المشترك لا مثقل.
6. التنازلات. * يقر المشترك وتسلم الشركه اي علاقه خاصه او الوكيل واجب مشترك وانه ليس للشركه السيطره علي واجب ، ولا يتخذ اي اجراء حول : اي مكاسب المستخدمين الوصول الي الموقع او الخدمات ؛ اي محتوي او الاتصال المشترك يتلقي عبر الانترنت او الخدمات ؛ اي محتوي اخر مشترك قد يتيح نشر او في اطار تعزيز الخدمات ؛ اي اثار اي محتوي قد يترتب علي المشترك او والزباءن او المستخدمين. كيف المشترك او الزباءن او المستخدمين ، نظرا الي تفسير او استخدامها مضمون ؛ ما هي الاجراءات او المشترك الزباءن او المستخدمين قد يتخذ نتيجه وقد تم التعرف علي مضمونها ، ام المحتوي المناسب الذي يبديه فيما يتعلق بالخدمات. * كذلك (ط) اذا كان المشترك هو ناشر تسلم التحديد المشترك وتسلم ان الشركه لا يمكنها التحكم (وهو مجرد سلبيه بالنسبه القناه) اي المحتوي قد يطرح او ينشر اي المعلن ، والمشترك فقط مسءول (ويتحمل كل المسءوليه والمخاطر) لتحديد ما اذا كان هذا المحتوي مناسب او مقبول المشترك ، و (ثانيا) اذا كان المشترك هو المعلن ، والمشترك خاصه ان تعترف وتقر شركه اي سيطره علي اي محتوي قد تكون متاحه او نشرها علي اي ناشر موقع (او غيرها) ، وهذا المشترك هو مسءول وحده (ويتحمل كافه المسءوليه ومخاطره) لتحديد ما اذا كانت هذه محتوي مناسب او مقبول المشترك. * مشتركي شركه الافراج عن جميع الخصوم علي اي حال فيما يتعلق حصول المشترك (او عدم حيازه ، او استعمال او حكم اخر نشاط يتعلق محتوي الاتصال في الموقع او الخدمات. الموقع قد يحتوي او مباشره الي مواقع تحتوي المشترك ، معلومات ان بعض الناس قد يجد الهجوم او غير مناسب. شركه لا الاعتراضات الوارده من اي مضمون او الحصول عليها عن طريق الانترنت او الخدمات و الشركه لن تكون مسءوله او خاضعه الدقه والالتزام بحقوق الطبع والشرعيه و اللياقه من المواد او الوصول من خلال هذا الموقع او الخدمات. شركه لا حول ضمان مستوي الانطباعات النقرات او الاعلان عن اي موعد ، تسليم هذه الانطباعات او النقرات او المبلغ بدفع اي تقدم المشترك في اطار الخدمات. * المحتوي والخدمات المقدمه في الموقع "كما هي" دون ايه ضمانات اما النوع ، صراحه او ضمنا ، بما في ذلك ، بدون تحديد ، الضمانات الضمنيه من السوق الصلاحيه خاصه الغرض او عدم الانتهاك. الشركه لا نتاءج تبرر استخدام الخدمات ، بما في ذلك ، دون تحديد ، نتاءج اي حمله اعلانيه والمشترك يتحمل كل المخاطر ومسءوليتها علي. بعض الدول لا تسمح حدود اشاره ضمنيه الي متي يستمر حتي الضمان اعلاه حدود قد لا تنطبق علي المشترك. * الاتصالات الالكترونيه قانون السريه الاشعار (18usc 2701-2711) : الشركه لا بضمان السريه والخصوصيه جميع الرساءل او المعلومات او من خلال خدمات الموقع او اي موقع مرتبط الموقع. الشركه لن تكون مسءوله عن خصوصيه من عناوين البريد الالكتروني والتسجيل و تحديد المعلومات القرص الفضاء الاتصالات السريه او السريه التجاريه او اي معلومات اخري مخزنه علي مضمون شركه المعدات عبر الشبكات الوصول الي الانترنت او مرتبط علي المشترك استخدام هذه الخدمات.
7. حقوق النشر وخصوصيه النزاع السياسات. يرجي مراجعه الشركه الطبع سياسه النزاع اذا http://www.adbrite.com/mb/copyrightdispute.php المشترك تعتقد ان مضمون مادي او المقيمين او يمكن الوصول اليه عن طريق الانترنت او الخدمات ينتهك حقوق التاليف. الرجاء مراجعه الشركه سياسه الخصوصيه http://www.adbrite.com/mb/privacy.php معلومات عن سياسات الشركه و الممارسات المتعلقه باستخدام المشترك الشخصيه معلومات.
8. التسجيل والامن. شرطا باستخدام خدمات المشترك قد يلزم التسجيل الشركه واختيار كلمه السر واسم المشترك (شركه "بطاقات هويه". توفر الشركه للمشترك دقيقه وكامله ، واستكمال التسجيل معلومات. ان عدم القيام بذلك يمثل خرق هذا الاتفاق الذي قد يءدي الي الانهاء الفوري في الحساب المشترك. لا يجوز للمشترك (ط) اختيار او استخدام شركه المستخدم عيد اسم شخص اخر بقصد قلد ذلك الشخص ؛ (ثانيا) استخدام بطاقات هويه الشركه اسم الموضوع ايه حقوق اي شخص اخر من بالمشترك بدون الترخيص المناسب. (ج) سجل باستخدام خدمات الشركه اكثر من بطاقات هويه. الشركه تحتفظ بحقها في رفض تسجيل او الغاء بطاقات هويه الشركه في التقدير. المشترك مسءولا عن المحافظه علي سريه مشترك شركه كلمه السر.
9. الضمان. سوف اضمن المشترك واقامه شركه فروع ابويه والمرافقين والضباط و المستخدمين ، بما في ذلك تكاليف الضرر وكلاء رسوم من اي ادعاء او مطالبه اي طرف ثالث الحق او الناجمه عن المشترك في الوصول الي موقع الاستفاده من خدمات هذا الانتهاك الاتفاق المشترك ، او بخرق المشترك ، او اي طرف ثالث في استخدام المشترك الحساب ، الملكيه الفكريه او اي حق اخر اي شخص او كيان.
10. تحديد المسئوليه. لا يجوز باي حال ان تكون شركه مسءول فيما يتعلق بالموقع او الخدمات (ط) اي ان اجمالي المبلغ الزاءد عن الرسوم لذلك يدفعها المشترك ؛ و (الثانيه) ، اي مباشره جزاءيه ، عرضيه او ناتج عن اي اضرار نوع كان. بعض الدول لا تسمح استبعاد او تقييد او ناتج عرضي الاضرار ، بحيث سبق ان القيود والاستثناءات لا تطبق علي المشتركين.
11. ودفع الرسوم. بعض الخدمات التي تتطلب الدفع رسوم. يدفع المشترك الرسوم الواجبه التطبيق ، رد علي الموقع بخصوص هذه الخدمات يختار المشترك. الشركه تحتفظ بحقها تغيير قاءمه الاسعار الجديده ورفع الرسوم اي وقت ، بعد اشعار مسبق ويمكن للمشترك ارسال البريد الالكتروني او نشرها علي الانترنت. اذا المشترك هو ناشر يحصل المشترك للدفع ا مءويه من سعر بيع معروض الاعلانات في اطار مشترك في موقع تحدده الشركه المشترك علي استخدام هذه الخدمات. الدخل المشترك الذي يتم الدفع قررت الخميس الماضي في كل شهر ، اي يوم تلك الايرادات المتاتيه مشترك التقرير ستين (60) يوما او اكثر قبل ان تصبح مءهل الواجب دفعه. الدفع يكون المشترك ارسلت الشركه في نحو عشر (10) يوما الخميس الماضي بعد تقويم كل شهر اذا الرصيد المشترك الذي كسب اكبر من او يساوي ان الحد الادني المشترك الذي المراقبه المبلغ. اذا مشترك كسب الرصيد اقل من الحد الادني المشترك الذي المراقبه مراجعه المبلغ لا يرسل حتي التاليه الشهر ، يوم الخميس الماضي عن الشركه التي جعل المذكوره تصميم جديد. وبالاضافه الي ذلك ، اذا كان المشترك هو ناشر يوافق المشترك (ط) اي مبلغ يمكن ان تصبح نتيجه المشترك (كما وردت في الموقع) بالتحديد اشترط علي الشركه استلام الدفعه الكامله من الساري المعلن ، وان اي لا مدفوعات مستحقه علي المشتركين الي 60 يوما بعد استلام الشركه من سداد كامل ينطبق المعلن ، و (ثانيا) اذا لم الشركه استقبال الدفعه ينطبق تماما من اي الشركه المعلن ، اي مسءوليه او مسءوليه المشترك (المشترك هنا اصدارات الشركه) فيما يتعلق بذلك. اذا المشترك اي دفعه المنازعات في اطار خدمات المشترك ان يخطر الشركه كتابيا في غضون ثلاثين (30) يوما من تاريخ السداد. الفشل الي ذلك اخطار الشركه عن الغاء بالمشترك اي مطالبات تتعلق بهذا النزاع الدفع. يحسب المبلغ فقط علي اساس السجلات التي تحتفظ بها الشركه. لا القياسات احصاءيات او اي نوع يجب علي الشركه او اي تاثير بموجب هذا الاتفاق. الشركه ليس مسءولا عن دفع اي علي اساس (ط) اي الاحتيال الانطباعات المتولده من جانب اي شخص او الروبوت ، البرنامج اليا او جهاز مشابه او الاحتيال كما الانطباعات المتولده عن اي اعلانات ، المعقول تحددها الشركه. (الثاني) الاعلانات تسليم المستفيد النهاءي الذي المتصفحات ان جافا سكريبت المعوقين ؛ او (الثالث) الانطباعات امتزجت مع عدد كبير من الاحتيال اختام مزوره او النقرات رد في الفقره (ط) اعلاه ، او نتيجه اخري لهذه المخالفه الاتفاق علي المشترك دفع اي تنطبق الفتره. الشركه تحتفظ بحقها في حجب او الدفع تحميل حساب المشترك نظرا الي اي من او التخلي عن اي خرق لهذا الاتفاق المشترك. وبالاضافه الي ذلك ، ان الماضي المشترك علي الحق اي مدفوعات الشركه في اطار خدمات الشركه تحتفظ بحقها في حجب دفع جميع المبالغ المستحقه حتي تحققت. ضمان الدفع للمشتركين فقط مسءوله عن توفير وصيانه دقيقه الاتصالات والمعلومات المرتبطه الدفع في التقرير المشترك وشركه بطاقات هويه. الاميركي دافعي الضراءب ، وتشمل هذه المعلومات بدون الحد صالح الولايات الضريبيه ورقم الهويه كامل ملء النموذج ث - 9. غير الولايات المتحده. دافعي الضراءب ، وتشمل هذه المعلومات دون قيد اما توقيع شهاده ان لا يكون المورد الولايات الانشطه او ملء النموذج بالكامل ث 8 او غيرها الشكل الذي قد يتطلب صالح الولايات الضراءب رقم الهويه ، علي النحو المطلوب من قبل الولايات المتحده الضراءب السلطات. ايه رسوم مصرفيه متصله او عاد الغاء نتيجه الفحص او الدفع الاتصال معلومات خطا او تقصير يمكن خصمه من صدر حديثا السداد. يوافق المشترك بدفع كافه تطبق ضراءب او رسوم تفرض اي حكومه الكيان المشترك فيما يتعلق باستخدام و الخدمات.

يتبع

_________________
http://agmal.hooxs.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://agmal.hooxs.com/
سامر الزعيم
الــمــديــر الـــعــــــــــــــام
الــمــديــر الـــعــــــــــــــام
avatar

ذكر
تاريخ التسجيل : 15/03/2008
المشاركات : 1924
العمر : 25
نشاط العضو : 60025
عملك / مهنتك : طـــالــــب
عرفت منتدانا منين : أنــا المــديـــر
بلدى : مصر
وسام العضو : إداري

مُساهمةموضوع: رد: اربح ماديا من موقعك.بالصور (adbrite بديل جوجل ادسنس للمواقع العربية)   16/07/08, 04:54 pm

12. السريه. يوافق المشترك علي عدم الكشف شركه معلومات سريه دون للشركه موافقه خطيه مسبقه. شركه "السريه معلومات "بدون تحديد يشمل : (ط) شركات البرمجيات والتكنولوجيا والتقنيه والبرمجه مواصفات المواد والتعليمات الوثاءق المشترك تتعلم او تحصل عليها ، ويضع تتعلق بالخدمات او الموقع. (الثاني) انقر عبر النسب او غير ذلك من الاحصاءات المتعلقه الموقع اداء الخدمات المقدمه مشتركي الشركه. (ج) اي معلومات اخري عينت شركه كتابه "سريه" او اي اسم لهذه الغايه. شركه " معلومات سريه "لا معلومات التي اصبحت معروفه دون اخلال المشترك او الشركه او المعلومات التي تم (ا) مستقل دون الوصول الي وضع الشركه سريه المعلومات المثبته في الكتابه ؛ (ب) تسلم بحق المشترك من طرف ثالث ؛ (ج) يلزم الكشف عن القانون او اي السلطه الحكوميه.
13. حقوق المعلومات. تحتفظ الشركه والاستفاده من لاغراضها الخاصه علي كافه المعلومات الخاصه بالمشترك ، منها علي سبيل المثال لا الحصر موقع الديمغرافيا و فواتير الاتصالات والمعلومات. يوافق المشترك ان شركه نقل وتكشف الثالثه الاطراف معلومات محدده عن شخصيه المشترك من اجل اقرار وتمكين المشترك الخاص في الخدمات ، بما في ذلك الغير المقيمين في الدواءر اقل تشددا من القوانين البيانات الخاصه بالمشترك الاختصاص. شركه ينكر كل المسءوليه ولن تكون عرضه المشترك ، ولكن ايا الكشف عن اي معلومات الثالثه الطرف. اجمالي حصه شركه (اي لا شخصي مميز) معلومات عن المشترك مع المعلنين ، والناشرين ، والشركاء التجاريين ، الرعايه ، وغيرهم من الاطراف الثالثه. وبالاضافه الي ذلك ، المشترك منح الشركه حق الوصول المءشر ومخبا في موقع المشترك او اي جزء لذلك ، بما في ذلك الوساءل بما فيها الانترنت العناكب والزواحف
. 14. الانهاء. يجوز لاي من الطرفين انهاء خدمات في اي وقت باخطار الطرف الاخر باي حال من الاحوال. الشركه ايضا بانهاء او تعليق اي و الخدمات والوصول الي الانترنت مباشره دون سابق انذار او مسءوليه ، ان اي خرق المشترك من شروط وشروط هذا الاتفاق. اي رسوم هل تدفع بموجبه المنح وغير قابل للالغاء. عند الانتهاء من حساب المشترك ، للمشترك الحق في استخدام خدمات توقف فورا وازاله جميع المشتركين شركه html الرمز المشترك من المواقع في. الكل احكام هذا الاتفاق الذي طبيعتها ان البقاء علي قيد الحياه لانهاء الانهاء ، بما لا الحصر ، الضمان التنازلات ، وحدود المسءوليه.
15. الضمانات والتاكيدات. يمثل المشترك ويتطلب ذلك (ط) المشترك هو كل مالك يعين الموقع المشترك في اطار استخدام خدمات المشترك او قانونا اذن بالعمل نيابه عن صاحب هذا الشبكه لاغراض هذه الاتفاقيه ، و (الثانيه) المشترك له كل ما يلزم من قوه الحق ، و سلطه ابرام هذا الاتفاق واجراء اعمال يقتضي المشترك ادناه : المشترك وتمثل ايضا ان كل الاوامر للمشتركين في الشبكه وكل المواد المعروضه فيه : (ا) الامتثال لكل القوانين و القوانين والمراسيم والانظمه. (ب) لا ولم الاخلال باي خرق او نحو اجب حقوق اي شخص او هيءه ، بما في ذلك الحد من حقوق الملكيه الفكريه والنشر او الخصوصيه ، او الحقوق او الواجبات التي تنص المستهلك حمايه المنتجات المسءوليه التعاقديه او التقصيريه النظريات ؛ (ج) لا الكراهيه المرتبطه في المضمون.
16. متنوعه. فشل اي من الطرفين لممارسه باي حال من الاحوال اي حق منصوص عليه هنا ولا يعتبر التنازل عن اي حقوق اخري ادناه. الشركه لن تكون مسئوليه عن اي تقصير في الاداء اين التزاماته فيما يلي نتاءج هذا الفشل لاي سبب من خارج الشركه المعقول. ان اي حكم من احكام هذا الاتفاق ان وجد صحيح او غير قابل للتنفيذ ، علي ان يكون الحكم محدوده او الغاء الحد الادني اللازم ذلك ان هذا الاتفاق يجب الا يبقي كامله القوه والتاثير والتنفيذ. الاتفاق غير مشترك ، او نقلها من سوبليسينسابلي المشترك باستثناء الشركه خطيه مسبقه رضاهم. هذا الاتفاق ينظم و تفسر وفقا لقوانين دوله كاليفورنيا بغض النظر عن تضارب القوانين لاحكامه. ويتفق الطرفان علي ان هذا الاتفاق الكامل والحصري بيان التفاهم بين الاطراف ويلغي ويلغي كل ما سبقها اتفاقات مكتوبه وشفويه ، الاتصالات والتفاهمات المتعلقه موضوع هذا الاتفاق ، وان جميع التعديلات يجب ان يكون في كل موقع كتابي الاطراف ، باستثناء ما ينص فيه علي خلاف ذلك. لا شراكه وكاله مشاريع مشتركه او عماله نشات نتيجه هذا الاتفاق والمشتركين لا يملك اي سلطه من اي نوع المشكله شركه باي شكل كان.


PLEASE READ THIS SUBSCRIBER AGREEMENT ("AGREEMENT") CAREFULLY BEFORE USING THE SERVICES OFFERED BY ADBRITE, INC. ("COMPANY"). BY CLICKING ON THE "I ACCEPT" BUTTON BELOW, YOU AGREE TO BECOME BOUND BY THE TERMS AND CONDITIONS OF THIS AGREEMENT. IF YOU DO NOT AGREE TO ALL THE TERMS AND CONDITIONS OF THIS AGREEMENT, CLICK ON THE "CANCEL" BUTTON AND YOU WILL NOT HAVE ANY RIGHT TO USE THE SERVICES OFFERED BY COMPANY. COMPANY'S ACCEPTANCE IS EXPRESSLY CONDITIONED UPON YOUR ASSENT TO ALL THE TERMS AND CONDITIONS OF THIS AGREEMENT, TO THE EXCLUSION OF ALL OTHER TERMS; IF THESE TERMS AND CONDITIONS ARE CONSIDERED AN OFFER BY COMPANY, ACCEPTANCE IS EXPRESSLY LIMITED TO THESE TERMS. The Web pages available at www.adbrite.com, and all linked pages unless indicated otherwise ("Site"), are owned and operated by Company, and are accessed by you ("Subscriber") under the following terms and conditions: 1. ACCESS TO THE SERVICES. Subject to the terms and conditions of this Agreement, Company may offer to provide certain services that relate to facilitating the purchase and sale of Internet advertisements by bringing together Internet advertisers and publishers, as described more fully on the Site, and which are selected by Subscriber through the process provided on the Site ("Services"). Company may change, suspend or discontinue the Services (or Subscriber's access thereto) at any time, including the availability of any feature, advertisement, publisher or content, without notice or liability. Company reserves the right, at its discretion, to refuse to allow access to the Services to any applicant at any time. Company also reserves the right, at its discretion, to modify this Agreement at any time by posting a notice on the Site, or by sending Subscriber a notice via email or postal mail. Use of the Services by Subscriber following such notification constitutes Subscriber's acceptance of the modified terms and conditions. Subscriber certifies to Company that if Subscriber is an individual (i.e., not a corporation) Subscriber is at least 18 years of age. Subscriber also certifies that it is legally permitted to use the Services and access the Site, and takes full responsibility for the selection and use of the Services. This Agreement is void where prohibited by law, and the right to access the Site is revoked in such jurisdictions. 2. IMPLEMENTATION. Subscriber agrees to comply with the technical specifications provided by Company to enable proper display of the advertisements in connection with the Services, including without limitation by not modifying the JavaScript or other programming provided to Subscriber by Company in any way. 3. COMMUNICATIONS SOLELY WITH COMPANY. Subscriber agrees to direct to Company and not to any advertiser or publisher, as the case may be, all communications regarding any matter arising out of Subscribers use of the Services. 4. CONTENT. The Site and its contents are protected by U.S. and international copyright laws and are intended solely for the use of Company subscribers and may only be used in accordance with the terms of this Agreement in connection with authorized use of the Services. All materials displayed or performed on or accessible through the Site or Services (including, but not limited to ****, graphics, articles, photographs, images, illustrations, audio clips and video clips, also known as the "Content") are protected by copyright. The term "Content" as used herein specifically includes any advertising or other content made available or submitted by any advertiser and any website or other content published by or associated with any publisher. Subscriber shall abide by all copyright notices, information, and restrictions contained in any Content accessed in connection with the Services. Subscriber acknowledges and agrees that if Subscriber uses any of the Services to contribute or make available Content, Company is hereby granted a non-exclusive, worldwide, royalty-free, transferable right to fully exploit such Content (including all related intellectual property rights) and to allow others to do so in connection with the Services and the Site. 5. RESTRICTIONS. Subscriber (whether a publisher, advertiser or otherwise) warrants, represents and agrees that it will not contribute, submit or make available through the Services, or use the Services in connection with, any Content that is infringing, libelous, defamatory, obscene, abusive, offensive or otherwise violates any law or right of any third party. If Subscriber is a publisher, Subscriber shall not, and shall not authorize or encourage any third party to (i) generate fraudulent impressions of or fraudulent clicks on any advertisement, including but not limited to through repeated manual clicks, the use of robots or other automated query tools and/or computer generated search requests, and/or the fraudulent use of other search engine optimization services and/or software; (ii) edit, modify, filter or change the order of the information contained in any advertisement, or remove, obscure or minimize any advertisement in any way; (iii) redirect an end user away from any Web page accessed by an end user after clicking on any part of an advertisement ("Advertiser Page"), provide a version of the Advertiser Page different from the page an end user would access by going directly to the Advertiser Page or intersperse any content between the advertisement and the Advertiser Page; or (iv) display any advertisements on any error page, registration or "thank you" page (e.g. a page that thanks a user after he/she has registered with the applicable website). Company reserves the right to remove any Content from the Site at any time, or to terminate Subscriber's right to use the Services or access the Site, for any reason (including, but not limited to, upon receipt of claims or allegations from third parties or authorities relating to such Content or if Company is concerned that Subscriber may have breached the terms of this paragraph), or for no reason at all, subject to the provisions of paragraph 14 (Termination). Subscriber is responsible for all of its activity in connection with the Services. Any fraudulent, abusive, or otherwise illegal activity is grounds for termination of Subscriber's right to use the Services or to access the Site. Use of the Site or Services to violate the security of any computer network, crack passwords or security encryption codes, transfer or store illegal material including materials that are deemed threatening or obscene, or engage in any kind of illegal activity is expressly prohibited. Subscriber will not run Maillist, Listserv, any form of auto-responder, or "spam" on the Site, or any processes that run or are activated while the Subscriber is not logged in. 6. DISCLAIMERS.


يتبع

_________________
http://agmal.hooxs.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://agmal.hooxs.com/
سامر الزعيم
الــمــديــر الـــعــــــــــــــام
الــمــديــر الـــعــــــــــــــام
avatar

ذكر
تاريخ التسجيل : 15/03/2008
المشاركات : 1924
العمر : 25
نشاط العضو : 60025
عملك / مهنتك : طـــالــــب
عرفت منتدانا منين : أنــا المــديـــر
بلدى : مصر
وسام العضو : إداري

مُساهمةموضوع: رد: اربح ماديا من موقعك.بالصور (adbrite بديل جوجل ادسنس للمواقع العربية)   16/07/08, 04:54 pm

* Subscriber acknowledges and agrees that Company has no special relationship with or fiduciary duty to Subscriber and that Company has no control over, and no duty to take any action regarding: which users gains access to the Site or Services; what Content Subscriber accesses or receives via the Site or Services; what Content other subscribers may make available, publish or promote in connection with the Services; what effects any Content may have on Subscriber or its users or customers; how Subscriber or its users or customers may interpret, view or use the Content; what actions Subscriber or its users or customers may take as a result of having been exposed to the Content, or whether Content is being displayed properly in connection with the Services. * Further, (i) if Subscriber is a publisher, Subscriber specifically acknowledges and agrees that Company has no control over (and is merely a passive conduit with respect to) any Content that may be submitted or published by any advertiser, and that Subscriber is solely responsible (and assumes all liability and risk) for determining whether or not such Content is appropriate or acceptable to Subscriber, and (ii) if Subscriber is an advertiser, Subscriber specifically acknowledges and agrees that Company has no control over any Content that may be available or published on any publisher website (or otherwise), and that Subscriber is solely responsible (and assumes all liability and risk) for determining whether or not such Content is appropriate or acceptable to Subscriber. * Subscriber releases Company from all liability in any way relating to Subscriber's acquisition (or failure to acquire), provision, use or other activity with respect to Content in connection with the Site or Services. The Site may contain, or direct Subscriber to sites containing, information that some people may find offensive or inappropriate. Company makes no representations concerning any content contained in or accessed through the Site or Services, and Company will not be responsible or liable for the accuracy, copyright compliance, legality or decency of material contained in or accessed through the Site or Services. Company makes no guarantee regarding the level of impressions of or clicks on any advertisement, the timing of delivery of such impressions and/or clicks, or the amount of any payment to be made to Subscriber in connection with the Services. * THE SERVICES, CONTENT AND SITE ARE PROVIDED ON AN "AS IS" BASIS, WITHOUT WARRANTIES OF ANY KIND, EITHER EXPRESS OR IMPLIED, INCLUDING, WITHOUT LIMITATION, IMPLIED WARRANTIES OF MERCHANTABILITY, FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE OR NON-INFRINGEMENT. COMPANY DOES NOT WARRANT THE RESULTS OF USE OF THE SERVICES, INCLUDING, WITHOUT LIMITATION, THE RESULTS OF ANY ADVERTISING CAMPAIGN, AND SUBSCRIBER ASSUMES ALL RISK AND RESPONSIBILITY WITH RESPECT THERETO. SOME STATES DO NOT ALLOW LIMITATIONS ON HOW LONG AN IMPLIED WARRANTY LASTS, SO THE ABOVE LIMITATIONS MAY NOT APPLY TO SUBSCRIBER. * ELECTRONIC COMMUNICATIONS PRIVACY ACT NOTICE (18USC 2701-2711): COMPANY MAKES NO GUARANTY OF CONFIDENTIALITY OR PRIVACY OF ANY COMMUNICATION OR INFORMATION TRANSMITTED ON OR THROUGH THE SITE, SERVICES OR ANY WEBSITE LINKED TO THE SITE. Company will not be liable for the privacy of e-mail addresses, registration and identification information, disk space, communications, confidential or trade-secret information, or any other Content stored on Company's equipment, transmitted over networks accessed by the Site, or otherwise connected with Subscriber's use of the Services. 7. COPYRIGHT DISPUTE AND PRIVACY POLICIES. Please review Company's Copyright Dispute Policy http://www.adbrite.com/mb/copyrightdispute.php if Subscriber believes that material or content residing on or accessible through the Site or Services infringes a copyright. Please also review Company's Privacy Policy http://www.adbrite.com/mb/privacy.php for information regarding Company's policies and practices regarding the use of Subscriber personal information. 8. REGISTRATION AND SECURITY. As a condition to using Services, Subscriber may be required to register with Company and select a password and Subscriber name ("Company User ID"). Subscriber shall provide Company with accurate, complete, and updated registration information. Failure to do so shall constitute a breach of this Agreement, which may result in immediate termination of Subscriber's account. Subscriber may not (i) select or use as a Company User ID a name of another person with the intent to impersonate that person; (ii) use as a Company User ID a name subject to any rights of a person other than Subscriber without appropriate authorization; (iii) register for the Services using more than one Company User ID. Company reserves the right to refuse registration of, or cancel a Company User ID in its discretion. Subscriber shall be responsible for maintaining the confidentiality of Subscriber's Company password. 9. INDEMNITY. Subscriber will indemnify and hold Company, its parents, subsidiaries, affiliates, officers and employees, harmless, including costs and attorneys' fees, from any claim or demand made by any third party due to or arising out of Subscriber's access to the Site, use of the Services, the violation of this Agreement by Subscriber, or the infringement by Subscriber, or any third party using the Subscriber's account, of any intellectual property or other right of any person or entity. 10. LIMITATION OF LIABILITY. IN NO EVENT SHALL COMPANY BE LIABLE WITH RESPECT TO THE SITE OR THE SERVICES (I) FOR ANY AMOUNT IN THE AGGREGATE IN EXCESS OF THE FEES PAID BY SUBSCRIBER THEREFOR; OR (II) FOR ANY INDIRECT, INCIDENTAL, PUNITIVE, OR CONSEQUENTIAL DAMAGES OF ANY KIND WHATSOEVER. SOME STATES DO NOT ALLOW THE EXCLUSION OR LIMITATION OF INCIDENTAL OR CONSEQUENTIAL DAMAGES, SO THE ABOVE LIMITATIONS AND EXCLUSIONS MAY NOT APPLY TO SUBSCRIBER. 11. FEES AND PAYMENT. Some of the Services require payment of fees. Subscriber shall pay all applicable fees, as described on the Site in connection with such Services selected by Subscriber. Company reserves the right to change its price list and to institute new charges at any time, upon prior notice to Subscriber, which may be sent by email or posted on the Site. If Subscriber is a publisher, Subscriber shall receive as payment a percentage of the sale price of advertisements displayed in connection with Subscriber's website as determined by Company for Subscriber's use of the Services. Subscriber's payable revenue shall be determined on the last Thursday of each month, on which day those revenues accrued to Subscriber's account sixty (60) or more days earlier shall become eligible to be paid. Payments to Subscriber shall be sent by Company within approximately ten (10) days after the last Thursday of each calendar month if Subscriber's earned balance is greater than or equal to Subscriber's minimum check amount. If Subscriber's earned balance is less than Subscriber's minimum check amount, no check shall be sent until the following month, on the last Thursday of which Company shall make the aforesaid determination anew. In addition, if Subscriber is a publisher, Subscriber agrees that (i) any payments that may become due to Subscriber (as described on the Site) are specifically conditioned upon Company's receipt of full payment from the applicable advertiser, and that any such payments do not become due to Subscriber until 60 days after Company's receipt of full payment from the applicable advertiser, and (ii) if Company does not receive the applicable payment in full from any such advertiser, Company shall have no liability or responsibility to Subscriber (and Subscriber hereby releases Company) with respect thereto. If Subscriber disputes any payment made in connection with the Services, Subscriber must notify Company in writing within thirty (30) days of any such payment. Failure to so notify Company shall result in the waiver by Subscriber of any claims related to such disputed payment. Payment shall be calculated solely based on records maintained by Company. No other measurements or statistics of any kind shall be accepted by Company or have any effect under this Agreement. Company shall not be liable for any payment based on (i) any fraudulent impressions generated by any person, robot, automated program or similar device or for fraudulent impressions similarly generated on any advertisements, as reasonably determined by Company; (ii) advertisements delivered to end users whose browsers have JavaScript disabled; or (iii) impressions commingled with a significant number of fraudulent impressions or fraudulent clicks described in (i) above, or as a result of another breach of this Agreement by Subscriber for any applicable pay period. Company reserves the right to withhold payment or charge back Subscriber's account due to any of the foregoing or any breach of this Agreement by Subscriber. In addition, if Subscriber is past due on any payment to Company in connection with the Services, Company reserves the right to withhold payment until all outstanding payments have been made. To ensure proper payment, Subscriber is solely responsible for providing and maintaining accurate contact and payment information associated with Subscriber's account and Company User ID. For U.S. taxpayers, this information includes without limitation a valid U.S. tax identification number and a fully-completed Form W-9. For non-U.S. taxpayers, this information includes without limitation either a signed certification that the taxpayer does not have U.S. activities or a fully-completed Form W-8 or other form, which may require a valid U.S. tax identification number, as required by the U.S. tax authorities. Any bank fees related to returned or cancelled checks due to a contact or payment information error or omission may be deducted from the newly issued payment. Subscriber agrees to pay all applicable taxes or charges imposed by any government entity in connection with Subscriber's use of the Services. 12. CONFIDENTIALITY. Subscriber agrees not to disclose Company Confidential Information without Company's prior written consent. "Company Confidential Information" includes without limitation: (i) all Company software, technology, programming, technical specifications, materials, guidelines and ********ation Subscriber learns, develops or obtains that relate to the Services or the Site; (ii) click-through rates or other statistics relating to Site performance in the Services provided to Subscriber by Company; and (iii) any other information designated in writing by Company as "confidential" or any designation to the same effect. "Company Confidential Information" does not include information that has become publicly known through no breach by Subscriber or Company, or information that has been (a) independently developed without access to Company Confidential Information as evidenced in writing; (b) rightfully received by Subscriber from a third party; or (c) required to be disclosed by law or by a governmental authority. 13. INFORMATION RIGHTS. Company may retain and use for its own purposes all information Subscriber provides, including but not limited to Site demographics and contact and billing information. Subscriber agrees that Company may transfer and disclose to third parties personally identifiable information about Subscriber for the purpose of approving and enabling Subscriber's participation in the Services, including to third parties that reside in jurisdictions with less restrictive data laws than Subscriber's own jurisdiction. Company disclaims all responsibility, and will not be liable to Subscriber, however, for any disclosure of that information by any such third party. Company may share aggregate (i.e., not personally identifiable) information about Subscriber with advertisers, publishers, business partners, sponsors, and other third parties. In addition, Subscriber grants Company the right to access, index, and cache Subscriber's website, or any portion thereof, including by automated means including Web spiders or crawlers. 14. TERMINATION. Either party may terminate the Services at any time by notifying the other party by any means. Company may also terminate or suspend any and all Services and access to the Site immediately, without prior notice or liability, if Subscriber breaches any of the terms or conditions of this Agreement. Any fees paid hereunder are non-refundable and non-cancelable. Upon termination of the Subscriber's account, Subscriber's right to use the Services will immediately cease and Subscriber will remove all Company HTML code from Subscriber's websites. All provisions of this Agreement which by their nature should survive termination shall survive termination, including, without limitation, warranty disclaimers, and limitations of liability. 15. REPRESENTATIONS AND WARRANTIES. Subscriber represents and warrants that (i) Subscriber is the owner of each website Subscriber designates in connection with the use of Services or that Subscriber is legally authorized to act on behalf of the owner of such website for the purposes of this Agreement, and (ii) Subscriber has all necessary right, power and authority to enter into this Agreement and to perform the acts required of Subscriber hereunder. Subscriber further represents and warrants that each of Subscriber's websites and any material displayed therein: (a) comply with all applicable laws, statutes, ordinances and regulations; (b) do not breach and have not breached any duty toward or rights of any person or entity including, without limitation, rights of intellectual property, publicity or privacy, or rights or duties under consumer protection, product liability, tort, or contract theories; and (c) are not hate-related in content. 16. MISCELLANEOUS. The failure of either party to exercise in any respect any right provided for herein shall not be deemed a waiver of any further rights hereunder. Company shall not be liable for any failure to perform its obligations hereunder where such failure results from any cause beyond Company's reasonable control. If any provision of this Agreement is found to be unenforceable or invalid, that provision shall be limited or eliminated to the minimum extent necessary so that this Agreement shall otherwise remain in full force and effect and enforceable. This Agreement is not assignable, transferable or sublicensable by Subscriber except with Company's prior written consent. This Agreement shall be governed by and construed in accordance with the laws of the state of California without regard to the conflict of laws provisions thereof. Both parties agree that this Agreement is the complete and exclusive statement of the mutual understanding of the parties and supersedes and cancels all previous written and oral agreements, communications and other understandings relating to the subject matter of this Agreement, and that all modifications must be in a writing signed by both parties, except as otherwise provided herein. No agency, partnership, joint venture, or employment is created as a result of this Agreement and Subscriber does not have any authority of any kind to bind Company in any respect whatsoever.

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته،،،


تحياتي لكم

_________________
http://agmal.hooxs.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://agmal.hooxs.com/
 
اربح ماديا من موقعك.بالصور (adbrite بديل جوجل ادسنس للمواقع العربية)
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
:: AGMAL LA7ZA FORUM :: :: :: الــقــســم الــتــكــنــواــوجــي :: :: :: مــنــتــدى الــتــطــويــر ::-
انتقل الى: